Vraag

Validatie SIM kaart

  • 21 December 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Mijn GSM nummer werd gisteren door mijn werkgever overgedragen op een pay&go systeem.

Omdat ik het nummer in een bundel wilde opnemen, ben ik vandaag naar een Proximus winkel geweest. Daar hebben ze het toegevoegd aan het Flex Fibre S pakket (ik was reeds klant met internet en TV en ze hebben met het GSM nummer dat pack geactiveerd). Er werd me gezegd dat dit ongeveer 2 uur zou duren en dat ik het nummer dan zou kunnen gebruiken. Er moest echter ook nog een nieuwe modem geinstalleerd worden en die kan ik volgende week woensdag gaan ophalen. 

 

Na 4 uur kon ik nog steeds niet bellen en zeiden mensen me dat ze mij niet konden bereiken en dat er een boodschap was dat mijn nummer was afgesloten.

 

Ik ben terug naar de shop gegaan waar iemand anders me zei dat er een probleem was omdat mijn validate van de SIM kaart niet was gebeurd en dat ik moest wachten tot de nieuwe modem wordt geleverd vooraleer ik terug kan bellen! De persoon zei me ook dat als de identificatie/activatie van de sim kaart was gebeurd, mijn nummer na 5 minuten zou werken (geen 2 uur?). Omdat ik mijn GSM nummer geen week kan missen, heeft de persoon geprobeerd het pakket te deactiveren, maar dat is niet gelukt. 

 

Ik heb vanavond gechat met Proximus en daarin werd me gezegd dat mijn nummer na 48 uur actief zal zijn. Op één dag heb ik dus 5 minuten, 2 uur, 48 uur en 7 dagen te horen gekregen. Daarnaast heb ik ook 2 verschillende mails van wijzigingen van pakketten ontvangen vandaag zonder duiding.

 

Ik ben op zoek naar iemand die me met zekerheid kan zeggen wanneer mijn GSM nummer opnieuw zal werken.

 

Bij voorbaat alvast bedankt.

 

Mvg,


Donald


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Don1880  Onze excuses ik heb het order laten escaleren bij IT IM12419712 zodat dit spoedig in orde komt.

@Luc.M bedankt voor de reactie en de escallatie. Mijn nummer werkt intussen weer. Het blijft dus een beetje een mysterie, maar dat ik kan bellen en bereikbaar ben is alvast een goede stap. Mocht je meer nieuws hebben dan hoor ik het graag.

Reageer