Vraag

Uw verbruik kan momenteel niet getoond worden door een technische fout. Probeer het later nog eens.

  • 30 September 2020
  • 17 reacties
  • 173 Bekeken

Beste, momenteel via de app en via internet is “mijn verbruik van mobiel internet” niet te raadplegen of op te volgen door een technische fout. Zo is waarschijnlijk hierdoor ook geen melding binnen gekomen per sms voor het overschrijden van de bundel bij 10,00 euro en bij 50,00 euro. Nu ben ik geblokkeerd bij 60,00 euro. Maandelijks is er 2 GB. inbegrepen maar dit stopte automatisch na op te gebruiken daar een alarm ingesteld was indien de 2 GB bijna op was. Ik kan momenteel niets instellen van limieten mede door de technische fout.

Graag meer info want zonder sms of controle hebben wij geen zicht op de kosten.

Het kan toch niet zijn dat je als trouwe klant (bijna 30 jaar) afgestraft bent door technische problemen bij Proximus.

Klantnummer: 1******


17 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Bij mij lukt het toch op de app, probeer dus nog eens.

@Interca  morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen alles voor u eens natrekken, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.) zodat zij morgen direct hiermee aan de slag kunnen.

Bij mij lukt het toch op de app, probeer dus nog eens.


Vast internet is al altijd in orde en verbruik is na te kijken, het is mijn mobiel internet die niet meer raadpleegbaar is en enkel daar staat “technische fout”

 

 

 

@Interca best niet te veel privé gegevens (zoals gsm nr. enz...) op het openbaar forum zetten maar indien nodig in je forumprofiel zoals ik hierboven reeds aangehaald heb, deze velden aangeduid door “privé” zijn alleen zichtbaat voor iemand van proximus zelf.

Morgen komt er wel iemand die van proxiùus zelf is hier terug langs.

@Interca  morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen alles voor u eens natrekken, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.) zodat zij morgen direct hiermee aan de slag kunnen.

Weinig medewerkers blijkbaar. Operator zegt mij af te wachten op de factuur.

 

Inderdaad heb ook de indruk dat er een lage bezetting is al werd er op een andere bericht daarnet ook gereageerd, dus de hoop nog niet opgeven :relaxed:

en nog altijd geen nieuws…

 

Reputatie 7
Badge +3

@Interca Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Of de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Nu zou het ook wel mogelijk zijn dat de oorzaak het zeer verouderd tariefplan Happy Time Mobile is. Dan zou je moeten opteren voor een omschakeling van het gsm-abonnement naar eentje uit ons huidig aanbod.
Groetjes, Antonella

@Interca Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Of de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Groetjes, Antonella


Heb al alles geprobeerd, maar als je geen verwittiging ontvangt bij 10 euro of 50 euro kan dit toch niet de reden zijn denk ik. Nu mijn factuur er is zie ik dat op 29/9 2,085 gb verbruikt is op 1 dag. Volgens mij is dit onmogelijk en heb echt geen idee vanwaar dit komt.

Reputatie 7
Badge +3

@Interca  Het tariefplan Happy Time Mobile is niet geschikt om gebruik te maken van mobiele data, aangezien dit niet inbegrepen is in de bundel. Ofwel kunnen we best een blokkering plaatsen op mobiele data om dit in de toekomst te vermijden ofwel verander je best van tariefplan op de gsm. Wat verkies je? Groetjes, Antonella

@Interca  Het tariefplan Happy Time Mobile is niet geschikt om gebruik te maken van mobiele data, aangezien dit niet inbegrepen is in de bundel. Ofwel kunnen we best een blokkering plaatsen op mobiele data om dit in de toekomst te vermijden ofwel verander je best van tariefplan op de gsm. Wat verkies je? Groetjes, Antonella


Het is al jaren dat ik maandelijks 2 gb inbegrepen krijg, waarom is dit zonder melding nu stopgezet?

Reputatie 7
Badge +3

@Interca  De 2GB waar je naar verwijst zijn niet gekoppeld aan jouw gsm-abonnement, maar aan het oud Bizz pack dat je ook actief hebt staan. Dankzij dit pack heb je een Mobile Internet Voordeel van 2GB/maand dat gebruikt kan worden door alle mobiele nummers in het pack. Echter is het tariefplan Happy Time Mobile niet compatibel met een Bizz pack en zit dit gsm-nummer dus niet in jouw Bizz pack. Daarom zal dit gsm-nummer hier geen gebruik van kunnen maken. Groetjes, Antonella

Maar dit is al +5 jaren wel zo gekoppeld aan mijn gsm nummer en waarom nu opeens deze maand anders? Ik heb geen nieuwe aanvraag gedaan, is dit dan deze maand opeens anders zonder mij daarvan op de hoogte te brengen, geen melding bij 10 euro verbruik en met een bijkomende rekening van 60 euro tot gevolg. U kan dit nagaan dat dit al altijd inclusief 2 gb. per maand was en met mijn mobiel nummer gekoppeld.

 

Ik heb zonet een operator aan de lijn gehad en men gaat dit behandelen. Het enige die me stoort is dat ik niet op de hoogte ben gebracht van enige wijziging tov. al die jaren dat het wel gekoppeld was met mijn mobiel nummer. Mocht ik op de hoogte gebracht zijn dan veranderde ik van pack maar betaal toch opeens geen 60 euro meer voor iets waarvan ik al jaren maandelijks inclusief kon gebruik van maken.

Alvast bedankt voor de opvolging en het begrip.

Reputatie 7
Badge +3

@Interca  Er is aan jouw producten niets veranderd. Ik zie op het gsm-nummer in het jaar 2020 geen mobiel internet verbruik, buiten september dan.
Het Mobile Internet-laptop/tablet nummer, dat wel gekoppeld is aan jouw Bizz pack, kan daarentegen wel gebruik maken van Mobile Internet Voordeel van 2GB/maand. Het verbruik hiervan is dan ook gekoppeld aan dit nummer.

Ik zie dat er inderdaad een éénmalige commerciële tegemoetkoming werd toegekend voor het mobiel internet verbruik van de maand september.

Groetjes,
Antonella

 

@Interca  Er is aan jouw producten niets veranderd. Ik zie op het gsm-nummer in het jaar 2020 geen mobiel internet verbruik, buiten september dan.
Het Mobile Internet-laptop/tablet nummer, dat wel gekoppeld is aan jouw Bizz pack, kan daarentegen wel gebruik maken van Mobile Internet Voordeel van 2GB/maand. Het verbruik hiervan is dan ook gekoppeld aan dit nummer.

Ik zie dat er inderdaad een éénmalige commerciële tegemoetkoming werd toegekend voor het mobiel internet verbruik van de maand september.

Groetjes,
Antonella

Bedankt, ik beslis één dezer dagen om een nieuw pack te bestellen zodat het terug up-to-date is.

Reageer