Vraag

Update S9+ blokkeert 4G communicatie


Sinds zondag na een update voor de Samsung Galaxy S9+ is het onmogelijk om via LTE/4g data te versturen/ontvangen.
Het icoon bovenaan geeft 4g aan maar surfen of dergelijke gaat niet.
GSM al terug naar fabrieksinstellingen gebracht, SIM kaart is gewisseld, ... geen oplossing.

Mijn SIM kaart in andere GSM werkt zonder probleem. Een SIM kaart van telenet in mijn Galaxy S9+ werkt ook zonder probleem...

Versie: G965fxxu6csg8/g965FM6CSG5/G965FXXU6CSG4

Nog suggesties?

33 reacties

Sorry maat maar op mijn S9 is die instelling betaaat bij mij mij gewoon niet
Sorry maar die instelling bestaat gewoon niet op mjn S9
Ik wacht inderdaad ook gewoon de nieuwe software update af waar de bug er uitgehaald is.
Deze tijdelijke oplossing werd mij gewoon doorgespeeld door iemand.
Ik heb net de update van augustus geĂŻnstalleerd en het probleem lijkt opgelost. Ik heb wel via Instellingen->Software Update->Downloaden en Installeren de boel in gang gezet.

Inderdaad met de nieuwe software is het opgelost nu, hopelijk bij de volgende software update geen andere verassingen meer đŸ€” 😉
Ik heb hetzelfde probleem maar wanneer ik via instellingen manueel naar nieuwe updates zoek geeft hij aan dat mijn toestel up to date is alhoewel de laatste update die van 1 juli is. Hoe hebben jullie de update van 1 aug kunnen installeren?
@kristel m
Net zoals jij geprobeerd hebt. Ik heb geen flauw idee waarom dat bij jou niet zou werken. Ik heb een S9 (geen S9+, wat heb jij?). Misschien hebben ze de kraan even dichtgedraaid wegens te veel aanvragen voor downloads. Normaal moet je telefoon die update automatisch downloaden.
die updates worden, net zoals bij windows trouwens, niet voor iedereen tegelijk uitgedeeld en bij mijn broer bv is dit ook nog niet gebeurd.

Reageer