Vraag

Unlimited data abonnement

  • 11 February 2024
  • 11 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Onlangs heb ik een iPhone genomen bij mijn abonnement. Er zijn bepaalde abonnementen te kiezen enkel kan je geen Unlimited data kiezen zoals bij andere providers wel kan. 

Nu is de vraag waarom kan je hier geen gebruik van maken ? Je bent verplicht te nemen wat er beschikbaar is maar Unlimited kan je niet nemen. Bij de andere providers kan je daar wel voor kiezen. Oké je betaald per maand ook meer maar als iemand dat bereid is om te betalen dan is dat een eigen keus. 

Gaat dit nog komen bij Proximus ? 


11 reacties

Er bestaat een abonnement unlimited , is het dit wat je zoekt 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html

Reputatie 7
Badge +4

De dataphone optie (GSM+abo) bestaat inderdaad niet, unlimited is enkel mogelijk indien u

kiest om de GSM apart te betalen

of indien  u kiest voor de “special deal” bv

Apple iPhone 15 128GB Black | Proximus

 

In hoverre er ooit al dan niet een “dataphone” optie komt voor “unlimited” kan enkel Proximus (product/marketing” management u vertellen

Reputatie 2
Badge

@M_016  @Martin 

Idd zonder toestel erbij kan je dit nemen tenzij je direct het toestel in eens betaald. 

De vraag is , waarom kan je dit niet nemen ? Andere providers die bieden dit wel aan dus ben je al verplicht om over te stappen naar een andere provider als je de Unlimited data wil hebben. 

Ja je kan het toestel af betalen en dan kan je die keuze ook maken maar goed ik ben van mening dat proximus die keus ook moet laten maken. 

Reputatie 7
Badge +3

@patrick1981 

Marketing bepaalt wellicht de spelregels in deze aankopen

Op dit moment kunnen we niets veranderen, maar ik geef alle opmerkingen door aan betrokken diensten, wie weet…

Groeten

tina

Reputatie 2
Badge

@tina.b 

Denk dat er wel meer mensen zijn die zo iets wel zien zitten. Ben benieuwd wat de marketing er mee gaat doen. 

Zou toch vreemd zijn dat proximus hier niet mee ingaat aangezien andere providers dit wel aanbieden. 

@tina.b 
Dit is misschien een gelegenheid om de marketing afdeling eens wakker te schudden dat Telenet ook een gratis data-SIM levert bij een ONE abonnement? Dat moet bij Proximus toch ook mogelijk zijn, niet waar?

Reputatie 2
Badge

@Mutlie 

Er zijn vele dingen mogelijk enkel het niet willen dat is wat Proximus doet. Die data simkaart is super handig ( heb er nu eentje van Telenet ) en daar heb ik onbeperkte data op. Stop die in je gsm toestel of een tablet en je bent vertrokken. Handig op vakantie om tv te kijken of andere zaken die je kan doen op een tablet. 

Proximus heeft geen oren hier naar voor die data simkaart als ook geen oren voor een Unlimited abonnement voor mensen die dit willen aanschaffen. 

Altijd maar opslaan van prijzen maar steeds minder krijgen  dat is de strategie. 

Reputatie 2
Badge

Bij Orange bieden ze onbeperkte data aan met een gsm toestel. Daar heb je de optie data phone , zelfde als proximus heeft , en die bepaalt de prijs per maand. Toch interessant voor diegene die een onbeperkte optie zoeken met een gsm erbij. 

Reputatie 2
Badge

@tina.b 

Hebben jullie al een antwoord van betreffende diensten over de vraag die ik hier heb gesteld ? 

Want het lijkt wel of jullie elke vraag uit de weg gaan die ik plaats want krijg er niet veel antwoorden meer op. 

Reputatie 7
Badge +3

@patrick1981 

nee, excuses , nog geen antwoord ontvangen;

mvg,

Tina

Reputatie 2
Badge

@tina.b 

Heb gewoon het idee dat proximus hier niks mee wil doen. Je bent verplicht te kiezen wat proximus je oplegt terwijl bij Orange een toestel met een unlimited abonnement wel mogelijk is. 

Denk dat het raadzaam is om eens de topics te lezen wat de klant wil want de datasimkaart is veel gevraagd ( en de prijs is er ook naar bij proximus ). En dan denk ik ook dat een onbeperkt abonnement met een gsm toestel ook op zijn plaats is. 

Proximus trekt de prijzen ferm op al de zoveelste keer in een jaar tijd maar we krijgen niet meer. Als ze denken dat het de bedoeling is om meer data te geven aan bestaande abonnementen dan is dat geen oplossing. daar gaan klanten niet mee geholpen zijn. Een gratis data simkaart wordt gevraagd , een unlimited abonnement met een gsm erbij dat is waar ik hier een topic over maak. 

Steeds meer en meer betalen zonder dan ook maar 1 ding extra te krijgen. 

Reageer