Skip to main content

Beste,

Ik zou graag mijn tweede beller activeren, maar blijkbaar heb ik hiervoor proxicomfort of iets dergelijk nodig? Maw dat de tweede persoon die me belt  niet steeds sowieso mijn voice mail krijgt, mr ik een bericht krijg dat ik een tweede gesprek  heb en kan switchen indiennnodig. 

Kan dit nagekeken worden en kan ik hierover bericht krikgen?

 

ook had ik graag gezien dat mijn electronische voice mail geactiveerd wordt op mijn gsm ipv dat ik steeds sms’en krijg als er een voice mail bericht is

 

alvast bedankt!

@KristienT 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_moptimise/particulieren/mobiel/mobiel-en-roaming-opties/optimaliseer-je-gsm-abonnement-.html

 

dit is denk ik wat je zoekt?

en deze:

https://www.proximus.be/nl/id_search-private-ES/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=voicemail%20activeren

laat maar horen of het lukt of niet?

groeten

Tina


@KristienT Indien dit het gsm-nummer via jouw werkgever betreft, dien je hierover contact op te nemen met de personeelsdienst of verantwoordelijke op je werk. Wij zijn namelijk niet op de hoogte van de inhoud van Enterprise tariefplannen (deze worden op maat gemaakt voor bedrijven) en wij kunnen hier ook niets aan wijzigen. De personeelsdienst of verantwoordelijke op je werk heeft een vaste contactpersoon bij Proximus waar alle vragen aan kunnen worden doorgegeven. Groetjes, Antonella


Reageer