Beantwoord

Twee abonnementen met smratphone's

  • 27 December 2023
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik probeer al een tijdje een tweede abonnement met een GSM te krijgen voor mijn werk (ik heb al een persoonlijk abonnement met een GSM).

Als ik op de site een abonnement met een GSM probeer toe te voegen, krijg ik aan het eind vlak voor het betalen een melding dat ik de limiet van 3 abonnementen al heb overschreden, terwijl ik er maar één heb.

Ik heb contact opgenomen met de cliënt service en zij vertelden mij dat ik opnieuw moest betalen omdat er een bug was.

Twee dagen later nam ik contact op met de service en ze vertelden me dat ik minstens 6 maanden een cliënt moest zijn (ik ben meer dan 2 jaar oud)?

Ik ging naar de winkel en ze zeiden dat ik contact moest opnemen met de klantenservice omdat ze niets voor me konden doen.

Elke keer krijg ik een ander antwoord! Ik was liever klant gebleven met 2 abonnementen, maar eerlijk gezegd als ze niet eens van de service afweten bestel ik wel bij de concurrent.

Heeft iemand ooit dit probleem gehad?

 

icon

Beste antwoord door Joel M 28 December 2023, 09:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ELmr Ik heb dossier 53779374 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@ELmr Ik heb dossier 53779374 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hartelijk bedankt Joel en fijne dag verder.

Reageer