Vraag

Toevoegen van pay&go kaart op app

  • 13 April 2023
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

Hoe voeg ik mijn pay&go kaart toe aan de app van proximus?

Deze is als tweede nummer ingesteld op de smartphone, waar gewoon abbo met andere nummer de vaste nummer is.

 

Mvg


5 reacties

IK weet niet of ik je vraag wel goed interpreteer, maar voor ieder pay & go moet je een apart myproximus account aanmaken, je kan geen Pay & go toevoegen aan je myproximus waar je producten zoals Vaste telefoon, Internet, TV, en mobiele abo’s aan gekoppeld zijn.

ok, maar ik maak net een nieuwe account aan met pay&go nummer ander email adres en paswoord, en bij het inloggen op nieuwe account krijg ik mijn abbonement nummer te zien???

Met abonnement nummer bedoel je toch een mobiel abonnement die je hebt losstaand van je Pay &Go veronderstel ik toch. Een mobiel abonnement kun je niet samen koppelen met een pay and  go.

ieder pay and go moet aan een apart myproximus account gekoppeld worden/zijn en ieder mobiel abonnement kun je koppelen of is gekoppeld aan je myproximus die al je andere eventuele producten bevat zoals telefoon, TV , Internet en je mobiele abonnementen die je hebt.

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Meer dan 1 account voor MyProximus? | Proximus

IK begrijp van die bijkomende account voor een P&G kaart juist niets. 

Telkens als ik naar mijn MyProximus profiel kijk dan zie ik duidelijk twee accounts één voor mijn normaal account en een onder het telefoonnummer van mijn P&G kaart, maar die van die P&G account weet ik totaal niet waar die vandaan komt en ik kan daar trouwens niets mee aanvangen want ik kan die niet gebruiken. Als ik naar die account ga op de web site krijg ik de keuzemogelijkheden voor het beheren van P&G maar elke operatie wordt gevolgd dooe “Oeps er ging iets fout” ah natuurlijk dat … dat zweeft ergens in cyberspace. De uitleg die in de link hierboven gegeven wordt, blinkt trouwens niet uit in duidelijkheid. 

Reageer