Vraag

Toestellen stuk

  • 16 October 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

3 jaar geleden hebben wij 4 toestellen aangekocht via Proximus + bijpassend aangepast abo

Nu 3 jaar later, zijn op 2 weken 2 toestellen stuk.

Dit is toch geen toeval?

Als ik Proximus hierover inlicht blijkt dit volgens hen normaal te zijn dat toestellen maar 2 jaar meer 

meegaan! Heu?

Als ik vraag of ze een commerciele geste kunnen doen voor een klant die al meer dan 30 jaar bij hun klant is, voor het 2 defecte toestel wordt ik naar de ….gestuurd. 

Op mijn vraag of U mij nu echt verplicht over te schakelen naar Telenet, krijg ik het positieve antwoord “u doet maar”. ...van werkvreugde en een positieve ingesteldheid gesproken van de klantendienst.

Maar nu zit ik ondertussen met een 2de defecte toestel op 2 weken tijd, toestellen die op hetzelfde ogenblik zijn aangekocht en binnen dezelfde termijn stuk zijn

Proximus, kunnen jullie voor mij iets doen?


2 reacties

De reactie van de klantendienst is naar mijn bescheiden mening beneden alle peil 😕
Bedenk dat het ook maar mensen zijn die al eens een slechte dag hebben en dat - spijtig genoeg - afreageren op de verkeerde persoon.

Wat betreft de defecte toestellen staat een defect los van de duur van de verbintenis. U kan bij een defect zich enkel beroepen op de garantie die hier dus ook verlopen is.
Spijtig voor u, maar een defect toestel had u ook kunnen gebeuren bij elke andere provider. U kan zich wel de vraag stellen of u nog een toestel van hetzelfde merk wil.

Reputatie 1
Badge

Een slechte dag kan iedereen hebben, maar helaas zit je wel op een klantendienst. Laat dit nu net een dienst zijn waar je dit niet mag hebben, helaas.

Een klant is nog steeds een klant, hem met plezier wegjagen naar Telenet, doe je niet op een klantendienst. Geen enkele werkgever zal dit graag horen.

Bij deze vraag ik ook geen nieuwe telefoon, ik vroeg hen enkel of er geen mogelijkheid is om een commerciele “geste” te doen bij de aankoop van een nieuw toestel.

Reageer