Hallo,
3 jaar geleden hebben wij 4 toestellen aangekocht via Proximus + bijpassend aangepast abo
Nu 3 jaar later, zijn op 2 weken 2 toestellen stuk.
Dit is toch geen toeval?
Als ik Proximus hierover inlicht blijkt dit volgens hen normaal te zijn dat toestellen maar 2 jaar meer
meegaan! Heu?
Als ik vraag of ze een commerciele geste kunnen doen voor een klant die al meer dan 30 jaar bij hun klant is, voor het 2 defecte toestel wordt ik naar de ….gestuurd.
Op mijn vraag of U mij nu echt verplicht over te schakelen naar Telenet, krijg ik het positieve antwoord “u doet maar”. ...van werkvreugde en een positieve ingesteldheid gesproken van de klantendienst.
Maar nu zit ik ondertussen met een 2de defecte toestel op 2 weken tijd, toestellen die op hetzelfde ogenblik zijn aangekocht en binnen dezelfde termijn stuk zijn
Proximus, kunnen jullie voor mij iets doen?