Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.
@CAROLINE BRUNEEL
goedemiddag, je hebt ondertussen op 14-8 een mail gehad om je bestelling verder af te ronden ?
lukt dat ?
groeten
Tina
Neen dit klopt niet want er staat op dat ik die 149€ nog moet betalen maar heb deze al
lang betaald…
Ben je ook in de shop geweest ?
ik vraag alles alleszins al na bij de betrokken diensten
groeten,
Tina
Ja die zeggen iedere keer dat ze de order niet terugvinden en me niet kunnen helpen, maar zoals je ziet in bijlage heb ik het wel al betaald.
graag wil ik dat jullie mij die gsm
opsturen of mijn geld terug geven
caroline,
heel verwarrend : blijkbaar is er nog een ander klantennr ook…
vandaar dat klantendienst met het door jou ingevulde klantennr niks kon terugvinden...
ik zie 1 lopend order (nog niet betaald, bericht in je mail) en 1 geannuleerd order onder het andere klantennr, met gedane betaling : ff voor alle zekerheid nagevraagd : terugstorting van betaald bedrag start automatisch na geannuleerd order.
de betaling van het ene klantennr kan niet doorgesluisd worden naar het andere…
groeten
tina
Dus wanneer krijg ik dan mijn geld teruggestort?
mvg
Is alles dan nu in orde, krijg ik mijn geld teruggestort?
mvg
Ik vermoed dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker
Fyi:
Normalerwijze bevindt een terug te storten bedrag zich binnen een periode van 30 dagen terug op uw rekening
@CAROLINE BRUNEEL
zoals hierboven reeds werd vermeld: bij een geannuleerd order wordt automatisch een terugstorting opgestart, meestal binnen de 30 d in orde :-)
excuses voor de verwarring.
Nu moet je wel beslissen wat je doet met het lopende andere order ? afwerken of laten voorbijgaan en na ontvangst retourgeld een nieuwe poging ?
groeten
Tina
Beste
Voor alle duidelijkheid die ene order die ik heb geplaatst waarvoor ik al betaald heb maar nog niet ontvangen is al geannuleerd?
mvg
Blijkbaar zou u over 2 klantnrs beschikken X en Y
De aankoop van het op het klantnr X bestelde en betaalde toestel zou door Proximus geannuleerd geweest zijn (en de terugbetaling ervanvolgt normalerwijze binnen de 30 dagen)
De aankoop van het op klantnr Y bestelde toestel is blijkbaar niet afgerond omdat er geen betaling gebeurde
Blijkbaar kan de betaling die gebeurde op klantnr X niet gebruikt worden voor de betaling van het toestel op klantnr Y
Oke maar de terugbetaling van klanten nummer X is dus bezig ? Ik krijg dit binnen de 30 dagen op mijn rekening dus?
mvg
klopt
onder het door jou hierboven vermelde klantnennr heb je een mail ontvangen om het lopend order van je bestelling af te werken.
“order R000000*******0376 We zijn er bijna “
het andere order ingeleid door mijn collega onder klantennr 624****62 (met betaling) is geannuleerd door de systemen
succes ! en hopelijk verloopt het nu wel vlot…
groeten
tina
Beste
we zijn reeds 30 dagen verder, en ik heb nog altijd GEEN terugbetaling ontvangen terwijl u mij had verteld dat dit in orde zou komen…
ik vind dit niet echt Oke, ik zit al bijna anderhalve maand te sukkelen met alles hiervan. Geen geld terug.
hoe gaan jullie dit oplossen??
@CAROLINE BRUNEEL
het spijt me dat de terugbetaling nog niet in orde is.
Ik contacteer de betrokken dienst voor nazicht.
groeten
Tina