Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022
thanks blijkbaar moet ik eerst mijn adressen individueel aanklikken om mijn facturen (of detail ervan) te zien (nieuw voor mij althans)
@ Proximus
vergeet mij vorige bemerking/vraag/reactie
Ik dacht dat dit het zelfde was voor vaste telefonie waar ik dit kan zien voor feb 2021 tem jan 2022, dan zal het voor mobiel mss ‘anders zijn’/’niet kunnen’?
Ik ga ervan uit dat onder facturen enkel gegevens m.b.t. reeds gefactureerd verkeer terug te vinden zijn (vermoedelijk valt 09 & 10/01/22 hier niet direct onder)
Details info via “producten” (voor nog niet gefctrureedr verkeer) is reeds geruime tijd verdwenen (mij mij +/- 2 jaar vermeod ik)
En zelfs gisteren en vandaag is er (bij mij) geen “historiek” van de voorbije maanden (6/12 maand?) terug te vinden onder“facturen” (enkel info “niets te betalen”)
@ Proximus is dit laatste een “tijdelijk probleem’’ of is deze functie ook geschrapt in MyProximus a.u.b.?
Dag
kan je die dan hier niet terugvinden → MyProximus Facturen | Proximus
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.