Vraag

telefoon geschiedenis mijn telefoonnummer

  • 10 January 2022
  • 5 reacties
  • 598 Bekeken

Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022


5 reacties

Ik dacht dat dit het zelfde was voor vaste telefonie waar ik dit kan zien voor feb 2021 tem jan 2022,  dan zal het voor mobiel mss ‘anders zijn’/’niet kunnen’?

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

thanks blijkbaar moet ik eerst mijn adressen individueel aanklikken om mijn facturen (of detail ervan) te zien (nieuw voor mij althans)

 

@ Proximus

vergeet mij vorige bemerking/vraag/reactie

kan je die dan hier niet terugvinden → MyProximus Facturen | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Wielandt1988 vul je in het klantprofiel de klantgegevens in? Wij registreren enkel je uitgaande gesprekken, je inkomende oproepen worden niet standaard opgeslagen in onze database. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

Ik ga ervan uit dat onder facturen enkel gegevens m.b.t. reeds gefactureerd verkeer terug te vinden zijn (vermoedelijk valt 09 & 10/01/22 hier niet direct onder)

Details info via “producten” (voor nog niet gefctrureedr verkeer) is reeds geruime tijd verdwenen (mij mij +/- 2 jaar vermeod ik)

 

En zelfs gisteren en vandaag is er (bij mij) geen “historiek” van de voorbije maanden (6/12 maand?) terug te vinden onder“facturen” (enkel info “niets te betalen”)

@ Proximus is dit laatste een “tijdelijk probleem’’ of is deze functie ook geschrapt in MyProximus a.u.b.?

 

Reageer