Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022
kan je die dan hier niet terugvinden → MyProximus Facturen | Proximus
Dag
Ik ga ervan uit dat onder facturen enkel gegevens m.b.t. reeds gefactureerd verkeer terug te vinden zijn (vermoedelijk valt 09 & 10/01/22 hier niet direct onder)
Details info via “producten” (voor nog niet gefctrureedr verkeer) is reeds geruime tijd verdwenen (mij mij +/- 2 jaar vermeod ik)
En zelfs gisteren en vandaag is er (bij mij) geen “historiek” van de voorbije maanden (6/12 maand?) terug te vinden onder“facturen” (enkel info “niets te betalen”)
@ Proximus is dit laatste een “tijdelijk probleem’’ of is deze functie ook geschrapt in MyProximus a.u.b.?
Ik dacht dat dit het zelfde was voor vaste telefonie waar ik dit kan zien voor feb 2021 tem jan 2022, dan zal het voor mobiel mss ‘anders zijn’/’niet kunnen’?
thanks blijkbaar moet ik eerst mijn adressen individueel aanklikken om mijn facturen (of detail ervan) te zien (nieuw voor mij althans)
@ Proximus
vergeet mij vorige bemerking/vraag/reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.