Skip to main content

Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022

kan je die dan hier niet terugvinden → MyProximus Facturen | Proximus


Dag @Wielandt1988 vul je in het klantprofiel de klantgegevens in? Wij registreren enkel je uitgaande gesprekken, je inkomende oproepen worden niet standaard opgeslagen in onze database. Groetjes, Heidi


@Martin 

Ik ga ervan uit dat onder facturen enkel gegevens m.b.t. reeds gefactureerd verkeer terug te vinden zijn (vermoedelijk valt 09 & 10/01/22 hier niet direct onder)

Details info via “producten” (voor nog niet gefctrureedr verkeer) is reeds geruime tijd verdwenen (mij mij +/- 2 jaar vermeod ik)

 

En zelfs gisteren en vandaag is er (bij mij) geen “historiek” van de voorbije maanden (6/12 maand?) terug te vinden onder“facturen” (enkel info “niets te betalen”)

@ Proximus is dit laatste een “tijdelijk probleem’’ of is deze functie ook geschrapt in MyProximus a.u.b.?

 


Ik dacht dat dit het zelfde was voor vaste telefonie waar ik dit kan zien voor feb 2021 tem jan 2022,  dan zal het voor mobiel mss ‘anders zijn’/’niet kunnen’?

 


@Martin 

thanks blijkbaar moet ik eerst mijn adressen individueel aanklikken om mijn facturen (of detail ervan) te zien (nieuw voor mij althans)

 

@ Proximus

vergeet mij vorige bemerking/vraag/reactie


Reageer