Momenteel kan ik niet telefoneren; krijg steeds de volgende mededeling: “niet aangemeld bij netwerk” OK.
Kan dit zo vlug mogelijk verholpen worden ?
met dank en vriendelijke groet
Robert Van Hecke
robert.vanhecke@skynet.be
Momenteel kan ik niet telefoneren; krijg steeds de volgende mededeling: “niet aangemeld bij netwerk” OK.
Kan dit zo vlug mogelijk verholpen worden ?
met dank en vriendelijke groet
Robert Van Hecke
robert.vanhecke@skynet.be
GSM uitschakelen, simkaart eruit halen en er weer instoppen. Opnieuw GSM aanleggen. Kan soms voldoende zijn.
Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat een Proximus forummedewerker hiermee aan de slag kan van zodra hier de draad opgenomen wordt morgen.
Ik kan terug telefoneren
Met dank en vriendelijke groet
Robert Van Hecke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.