Vraag

telefoneren

  • 16 March 2022
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Momenteel kan ik niet telefoneren; krijg steeds de volgende mededeling: “niet aangemeld bij netwerk” OK.

Kan dit zo vlug mogelijk verholpen worden ?

 

met dank en vriendelijke groet

 

Robert Van Hecke

robert.vanhecke@skynet.be


5 reacties

GSM uitschakelen, simkaart eruit halen en er weer instoppen. Opnieuw GSM aanleggen. Kan soms voldoende zijn. 

 

@Robert Van Hecke je kan inderdaad al proberen door de gsm volledig uit te schakelen en terug laten opstarten en ook zoals reeds aangehaald de simkaart en even uithalen en opnieuw insteken en als dit niks helpt eventueel eens de simkaart in een andere gsm steken indien je de mogelijkheid hebt (als dit in een ander gsm ook niet werkt dan kun je in een proximus shop je sim ook laten omruilen)

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat een Proximus forummedewerker hiermee aan de slag kan van zodra hier de draad opgenomen wordt morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Robert Van Hecke Is het probleem ondertussen verholpen? Indien niet,  graag uw klantgegevens(klantnr, naam, adres, betrokken nummer)aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik kan terug telefoneren

Met dank en vriendelijke groet

 

Robert Van Hecke

Reputatie 7
Badge +3

@Robert Van Hecke Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer