Kies betaalmiddel (VISA/MasterCard/Bancontact/PayPal)
Bel naar klantendienst
Zij kunnen u niet helpen
Sturen u door naar Proximusshop
Ga naar Proximusshop
Zij kunnen u niet helpen
Geven u manier om te verifiëren per SMS
Doe SMS-identificatie
Zoek iemand met een Proximus-abonnement
Vraag die persoon om een SMS te versturen IDENT <GSMnummer> <GSMnummer> naar 8804
BevestigingsSMS arriveert nooit (niet bij andere persoon, niet bij mij)
Probeer te bellen naar eender welk nummer met Pay&Go-kaart: nogsteeds geblokkeerd
Dit nummer wordt overgenomen door mijn werkgever, maar overname is pas mogelijk NADAT ik mijn Pay&Go heb geïdentificeerd -.-
Bladzijde 2 / 2
@Joel M Hey Joel, ik had gereageerd omdat ik gisteren met hetzelfde probleem zat. Is intussen opgelost via de business klantendienst. Alsnog bedankt voor jouw reactie! Groetjes, Charlotte
@Charlotte Kln Leuk om te horen dat alles voor u in orde is gekomen .Fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel
6 maanden verder bestaat het probleem nog steeds:
via firefox
via chrome:
en dat terwijl ik dagelijks meerdere keren moet inloggen met mijn eID op overheidssites ….
Zelfde probleem,nieuwe sim ,via post laten afkomen, reden geen proximus winkel op wandel/fiets afstand en dat is al van vervoer dat ik momenteel heb.
krijg zelfde fout , SSL_ERROR , geprobeert met Firefox/Chrome op 2verschillende linux distro’s , met de precompiled een met de manueel ge compileerde versie van de beid software, vervolgens ook op Windows 10 , Windows 11 , versprijd over 3 verschillende Pc’s, denk dus niet dat het aan mij ligt.
Enig id wanneer dit opgelost zal zijn? momenteel enkel nog bereikbaar op de whatsapp van men vorige Nummer…
Heb zelfde fout. Kan iemand mij helpen? Proximus hulplijn verwijst moj gewoon door naar shop
Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:
Dit kan inderdaad het vlugst in een proximus shop geregeld worden.
@Bco1234
Het spijt me, inderdaad via de shop gaat het het snelst als t niet lukt via web..
bij de meesten gaat het vlot, maar sommige nummers lukken nooit… heel gek en vervelend.
Je mag nog altijd je forumprofiel aanvullen met alle nuttige gegevens als we nog iets moeten nakijken…
Maar hopelijk is het ondertussen opgelost.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Ik heb net hetzelfde probleem zoals hier werd beschreven. Afgemeld van een MAAE abonnement via ex-werkgever. Overgegaan op Pay & Go kaart, maar geen enkele manier om te identificeren werkt. Bellen naar support gaat niet, want IK KAN NIET BELLEN, omdat ik moet identificeren.
@Proximus-Moderatoren :
@Frederik Paes Heeft hiervoor een nieuw topic opgestart hier:
als we het nummer nakijken, staat hij niet meer onder proximus.
Dus overdracht is ondertussen in orde?
Excuses voor de problemen.
mvg
Tina
Vandaag heb ik hetzelfde probleem met mijn nieuw aangeschafte nummer.
De online provider en de telefoonoperator kunnen de autorisatiefunctie nog jaren niet repareren.
Wat is het nut van het verkopen van Pay & Go als je Pay - de avond online wilt doorbrengen - tijdens werkuren naar de winkel wilt gaan - Go
@Kiryl
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.