Vraag

Studio 100 go app mobile lukt niet

  • 25 December 2021
  • 10 reacties
  • 280 Bekeken

Hetzelfde probleem als deze persoon. Gisteren naar de proximus fysieke shop gegaan omdat ik de studio 100 pass niet kon activeren.

Zij brachten dit zogezegd in orde maar was dus niet het geval. Ze waren trouwens ook niet op de hoogte dat het kan zonde TV abonnement. (terwijl dit wel duidelijk vermeld staat op de website van studio100, misschien dit beter een communiceren Met jullie werknemers OF studio 100??) volgens mij kennen veel. Mensen dit probleem! 

Nu kon ik het deze morgen wel zelf activeren en kreeg hier ook een bevestiging, staat ook actief op myproximus van maar de app werkt nog steeds niet... Ik heb geen geldig abonnement... Leg dat maar weer eens uit aan je kind dat het nog altijd niet werkt… 

Ik hoop dat het geen 6 maanden duurt zoals bij de persoon in het vorige topic, want betalen voor iets wat niet werkt... Nee bedankt!

 

Hopelijk een oplossing op hele korte termijn! 

Met vriendelijke groeten 

Vicky Logghe

 


10 reacties

Eens terug gedeactiveerd en erna weer geactiveerd maar werkt dus nog steeds niet jammer genoeg. 

Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
( ☎️📞 0800 22 800 (gratis) : helpdesk is dan wel nog bereikbaar. )

Reputatie 7
Badge +3

@Vicky87 Heb je deze stappen al overlopen? Studio 100 GO Pass bestellen en gebruiken | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD uiteraard, na 48u nog altijd slotjes op bijna alles…

 

Hetzelfde beeld eerste post, geen geldig abonnement blijft erop komen

Reputatie 7
Badge +3

@Vicky87 Mijn collega van de technische dienst heeft een reset gedaan op jouw profiel (intern). Probeer je binnen een half uurtje opnieuw en laat je me iets weten? Groetjes, Antonella

@AntonellaD zoals ik al verwachtte, werkt nog steeds niet... Krijg ik doodleuk een reactie dat ik studio100 maar eens moet contacteren.…

 

​​Ik begrijp niet dat dit probleem na zeker al 4j bij jullie gekend niet in 1 oogwenk kan worden opgelost…

​​​​​​

​​​​Ik hoop maar dat ik de factuur niet krijg van iets dat niet werkt! (zou zo maar weer eens goed kunnen...)

 

​​

​​​

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Vicky87 Bedankt voor de info. Ik laat het verder nakijken. Groetjes, Antonella

@AntonellaD net weer een bevestiging gekregen dat het dus gedeactiveerd is en dan terug geactiveerd.

Maar nog steeds dus hetzelfde probleem. Geen geldig abonnement. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Vicky87 Bedankt voor de info. Ik wacht nog op de feedback van mijn collega van de technische dienst. Zodra ik meer weet, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

 

Reageer