Vraag

steeds anoniem gebeld door Proximus

  • 21 December 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Ik word sinds gisteren elke keer anoniem gebeld en als ik opneem wordt de verbinding verbroken. 
Vandaag eindelijk iemand aan de lijn en die gaf aan van Proximus te zijn, echter werd daarna weer de verbinding verbroken!

Ik heb zelf geprobeerd naar Proximus te bellen, echter na een tijdje in de wacht kreeg ik foutmelding dat het nummer niet meer in gebruik is.

 

wat is hier aan de hand…


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @HakimT2100 vul je in het profiel hier je klantgegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

zoals velen voor hebben denk ik, bij mij komen af en toe in periodes ongewenste oproepen toe, die dan na een tijd vanzelf stoppen, wel vervelend natuurlijk.

Dag @HakimT2100 vul je in het profiel hier je klantgegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Gedaan👍

Reputatie 7
Badge +3

@HakimT2100 Inkomend verkeer kunnen wij niet achterhalen.Ik zie nergens iets van acties waardoor het iemand van Proximus zou kunnen geweest zijn.Best niet op reageren.Is het iemand die u dringend nodig heeft zal deze wel zijn gegevens achterlaten op uw voicemail.Anders zeker niet op ingaan.Zulke gesprekken stoppen dan vanzelf al is het natuurlijk storend en vervelend zulke oproepen.Groetjes,Joel.

Reageer