Schadegeval is aangegeven en zou nu om vervanggsm mogen gaan. Kan dit in elke proximusshop?
Of moet ik terug naar de shop waar de gsm gekocht is?
Schadegeval is aangegeven en zou nu om vervanggsm mogen gaan. Kan dit in elke proximusshop?
Of moet ik terug naar de shop waar de gsm gekocht is?
Al 2keer naar de proximusshop in Zottegem geweest en nog steeds geen vervanggsm. Eerste keer was het schadegeval nog niet ingediend en begon de zelfstandige verkoper van aditco nog wat onzin uit te kramen dat er geen vervanging kon plaatsvinden omwille van corona. Telefonisch aangifte gedaan en daar vertellen ze dat ik contractueel recht heb op een andere gsm.
Terug naar Zottegem en daar hoor je dan dat alle vervangtoestellen uitgeleend zijn! Plots geen corona meer, maar gewoon een andere uitvlucht om de verplichting niet te hoeven nakomen.
Openingsuren SPB: maandag - zaterdag, tussen 9u en 17u30.
België: 0800 90 790 - buitenland : +32 3 221 51 48:
Website: https://smartphoneomnium.spb.eu
e-mail: smartphoneomnium@spb.be
Groetjes,
Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.