Skip to main content
Vraag

Slechte 4g/5g ontvangst

  • 7 juni 2024
  • 5 reacties
  • 1121 Bekeken

Beste,

Sinds enkele weken merken we problemen met 4g/5g in de regio. De problemen zijn begonnen nadat er werken zijn uitgevoerd aan de antennes, waarvan we op de hoogte zijn gebracht via sms.

Op mijn gsm merk ik op dat deze constant wisselt tussen 4g en 5g en telkens verliest mijn gsm kortstondig verbinding met internet wat zeer storend is, vooral als ik in gesprek ben.

Ook zie ik, op 4g of 5g, dat mijn gsm maar 2 streepjes bereik heeft wat voordien niet het geval was.

Zou er een probleem zijn met de antennes na de werken?

Mvg,

Devin

5 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 10 juni 2024

@Dvh87 

dank om alle info al in te vullen in je forum profiel

We hebben je vraag doorgestuurd naar de betrokken dienst voor onderzoek.

Groeten

tina


Beste Proximus mensen, ik krijg ook heletijd meldingen met daarin: “Uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.”

Hierdoor kan ik ook niet meer bellen en mijn mobiele data staat aan maar werkt niet. Mijn moeder en ik hebben al gekeken naar het probleem maar weten niet zo zeker wat er scheelt. En we denken dat we nog wat moeten betalen. Mvg ProximusPlusKlant


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4395 reacties
  • 16 juni 2024

@ProximusPlusKlant 

U kunt u belkrediet (voor Pay&Go+) toch raadplegen (en desgevallend herladen) via onderstaande

Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 december 2024

Beste,

Wij hebben hetzelfde probleem, veel wisselingen tussen 5g en 4g en altijd maar 1 max 2 streepjes bereik, en dit op zowel het toestel van mijn zoon als echtgenoot, beide het zwaarste mobiel abonnement en dezelfde smartphone


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 april 2025

Beste, 

In Kessel-Lo, ter hoogte van Blauwput is er reeds lang een hele zwakke of geen 5G, 4G … ontvangst.

Hopelijk kan deze situatie verder onderzocht worden. 

Alvast bedankt.