Vraag

Sinds een aantal dagen slechte ontvangst op mobiel netwerk

  • 11 March 2022
  • 14 reacties
  • 1324 Bekeken

Sinds een aantal dagen ben ik quasi onbereikbaar geworden in mijn appartement.

Al 2 jaar werk ik bijna non stop thuis zonder problemen met mijn mobiel netwerk en sinds een dag of drie ben ik gewoon amper bereikbaar. Ik kan niet meer bellen, ik mis telefoongesprekken.. Ik krijg een E te zien ofwel 1 streepje.

Heel frustrerend want mijn werkgever kan me plots niet meer bereiken.

 

Ik woon in Sleidinge, de dekking staat in het groen dus dat zou geen probleem kunnen zijn.

Het is een behoorlijk nieuw gebouw maar dat was het vorige week ook en toen was er geen probleem…

 

Graag jullie advies!

 

Bedankt!


14 reacties

gsm al eens volledig opnieuw opgestart.?

Is het ook slecht met een andere gsm bvb?

Reputatie 7
Badge +3

@CCriel Heeft u @Martin zijn advies al getest.Bij nog problemen mag u uw klantgegevens(klantnummer,naam, adres en betrokken gsm-nummer aanvullen op uw profile.Dan laat ik het nakijken.Groetjes,Joel

Hallo,

Ja mijn gsm heb ik intussen opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

Ik kan in mijn omgeving niet checken gezien ik alleen woon.

Ik vul mijn klantengegevens zo meteen aan.

Bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

@CCriel Heeft u de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander gsm-toestel te steken om te kijken als het dan wel zou werken.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

Nee helaas niet. Ik denk niet dat het aan mijn toestel ligt aangezien ik in Gent perfecte ontvangst heb en geen problemen ondervind.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@CCriel A ok, nee dan gaat het normaal gezien  niet aan het toestel liggen.Gaat het over het gsm-nummer wat in uw profiel staat 0498xxxx90(op naam van uw werkgever).Groetjes,Joel

Ja inderdaad!

Reputatie 7
Badge +3

@CCriel Kan u uw adres aanvullen in uw profiel waar u geen bereik meer heeft.U geeft me maar een seintje.Dan kan ik het laten nakijken voor u.Groetjes,Joel

Ik heb intussen mijn adres toegevoegd in mijn profiel

Bedankt!

NB: pas maandag komt hier iemand terug langs die van Proximus zelf is.

Reputatie 7
Badge +4

@CCriel U bent betrokken bij werken op het netwerk. Normaalgezien zou u hiervan bericht moeten gekregen hebben. Onze excuses voor het ongemak. 

Hier vind je meer info hieromtrent

Ook woonachtig te Sleidinge en het klopt ik heb een bericht ontvangen dat ze gingen werken aan de masten van mobiel internet! Maar ik ervaar het zelfde probleem met bellen en mobiel internet als ccriel. De werken zouden volgens het berichtje al een aantal weken moeten gedaan zijn, maar het ontvangst blijft triestig. 

eventueel via vowifi werken in afwachting with calling via Wi-Fi and 4G | Proximus

Bellen via wifi | Proximus

Reputatie 7
Badge +5

@CCriel @giovanni_vh Via onderstaande link kan je op je postcode bekijken waar en wanneer er werken zijn voor de vernieuwing en modernisatie van ons netwerk.

Je kan tot 3 weken na het einde van de werken nog hinder ondervinden.

Modernisering van het mobiele netwerk | Proximus

Reageer