Skip to main content

Beste,

 

Sinds 2 weken hebben wij op 2 van onze 3 bedrijfsnummers (gsm) geen mobiele data.

Hierdoor kunnen wij onze werkzaamheden amper uitvoeren, na telcon met de technische dienst zijn we ook niks verder.

 

APN settings gewijzigd etc, is zowel op een Android als iOS toestel.

TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen wel blijft de helpdesk bereikbaar op 0800 22 800

 


@info@trakie-express.com Kan je de beide gsm nummers toevoegen aan je forumprofiel zodat we dit eens kunnen bekijken? 

 


@info@trakie-express.com Kan je de beide gsm nummers toevoegen aan je forumprofiel zodat we dit eens kunnen bekijken? 

 

Beste,

 

Ik heb dit gedaan, wij hadden enkele dagen terug mobiel internet echter is deze sinds gisteren weer weg. Er ging iemand van de klantendienst ons afgelopen maandag terug contacteren, wij hebben nog niemand gehoord.


Reageer