Vraag

Sinds 2 maanden amper mobiele data

• 11 September 2023
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo,

Ik hoop dat hier moderators van Proximus dit kunnen lezen.

Op 15 juli werden er werken uitgevoerd aan de antennes dichtbij mijn adres (centrum van Alken)

Men ging de antenne moderniseren.

Echter vanaf dat moment gaat mijn mobiele data van 5g, naar 4g, naar h+ naar niks.

Ik heb dit al zeker 17 keer gemeld bij de klantendienst, zowel via de chat als per telefoon.

Elke keer krijg ik een andere uitleg.

De laatste collega, Mansoer., zei zelfs dat ik naar mijn gemeente moet gaan om te vragen of zij de antennes willen maken?

Momenteel hang ik ook alweer 37 min aan de lijn met iemand die me ook al niet weet verder te helpen.

Graag had ik dit nu opgelost gezien, aangezien dit nu al 2 volledige maanden bezig is.…

Hopelijk kan iemand me verder helpen.

Groetjes Sarah

6 reacties

@Sarah Lambrechts 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +2

@Sarah Lambrechts 

ik heb de info overgenomen en doorgegeven aan de techn collega’s die de antennes beheren/nakijken.

zo gauw ik feedback heb, laat ik het weten.

Groeten

Tina

Dag Tina, 

We zijn nu weer een week verder en helaas blijven de problemen zich aanhouden.

Kan iemand dit oplossen aub en me ook daadwerkelijk iets laten weten?

Elke collega belooft me dat ik binnen 48u teruggebeld wordt, ik heb in die 2,5 maand geen enkele telefoon terug gehad?!

Reputatie 7
Badge +2

@Sarah Lambrechts

het spijt me dat het nog niet is opgelost

De technische diensten zijn wel degelijk op de hoogte en zoeken waar het probleem zit en hoe oplossen.

ik zie regelmatig updates via mails.

Het is daar blijkbaar moeilijker dan verwacht. 

groeten

Tina 

Reputatie 7
Badge +2

@Sarah Lambrechts Er zijn ondertussen aanpassingen uitgevoerd aan de antennes.Kan u een paar testen doen en ons informeren als het nu beter is of niet.Groetjes,Joel

Beste Joel, 

Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost.…

Mijn mobiele data blijft van 4g naar 5g naar edge gaan...

Reageer