Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe gsm ontvangen en men nieuwe simkaart. Deze is helaas nog niet geactiveerd. Hoe kan ik deze laten activeren

ik veronderstel dat het geen Pay&Go kaart is anders moet het op volgende manier:

Je Pay&Go-kaart identificeren | Proximus

Nb: best het simkaartnummer in het veld “ticket” zetten hier →  ForumProfiel 

en verder daar ook zoveel mogelijk gegevens invullen als het nog niet gebeurd is.


@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


De aanpassingen werden gedaan in mijn profiel


@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Profiel werd aangepast 


@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel



heeft u dit reeds kunnen nakijken 


@Stefanie jolling In ons systeem staat enkel de aankoop van uw gsm-toestel maar zonder abonnement.Indien u een abonnement wenst kan u dit regelen via het gratis nummer 0800 22800 of via de shop.Groetjes,Joel


Reageer