mijn stiefdochter is van het weekend het huis uit getrokken. Aangezien zij pas 18 jaar is geworden had zij en sim op de naam van mijn vrouw ofwel op die van mij. Wij hadden deze graag laten blokkeren om niet voor verrassingen te komen staan. Maar het kaartje van de pin en puk code heeft ze helaas ook mee. Hoe kan ik deze als nog laten blokkeren?
onder jullie klantennr, noch in je profiel vind ik het nr terug dat begint met 0476 en eindigt op 06
kan je het volledige nummer in je profiel zetten ? dan kijken we het na…
groeten
Tina
De simkaart zou ondertussen niet meer in gebruik zijn. Maar ik zou toch graag zeker zijn en het nummer laten opzeggen. Maar het nummer 0472 xx xx 78 is mijn eigen nummer. Het gaat om het nummer 0476 xx xx 06
Op basis van uw klantnummer en het betrokken GSM-nr kunnen Proximus-medewerkers dit abonnement opzeggen of de betrokken sim-kaart uit dienst zetten
→ Proximus medewerkers kunnen dit op dit forum waarschijnlijk vanaf morgen voor u doen (nu niet meer aanwezig normaal)
U kunt ook zelf een abonnement stopzetten via uw MyProximus account - mijn producten - onderaan rechts van de pagina “mijn abonnementen opzeggen” - u komt op een formulier terecht waar u dient aan te duiden wat uw wenst op te zeggen (keuze maken en nr invullen)
Wat u ook kunt doen in akkoord met uw stiefdochter is het betrokken nummer op haar naam laten zetten mits voorlegging van het onderstaande document te ondertekenen door beide partijen
Succes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.