Vraag

simkaart laten blokkeren geen gegevens meerAangezien

  • 8 October 2020
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

mijn stiefdochter is van het weekend het huis uit getrokken. Aangezien zij pas 18 jaar is geworden had zij en sim op de naam van mijn vrouw ofwel op die van mij. Wij hadden deze graag laten blokkeren om niet voor verrassingen te komen staan. Maar het kaartje van de pin en puk code heeft ze helaas ook mee. Hoe kan ik deze als nog laten blokkeren?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Op basis van uw klantnummer en het betrokken GSM-nr kunnen Proximus-medewerkers dit abonnement opzeggen of de betrokken sim-kaart uit dienst zetten

→ Proximus medewerkers kunnen dit op dit forum waarschijnlijk vanaf morgen voor u doen (nu niet meer aanwezig normaal)

U kunt ook zelf een abonnement stopzetten via uw MyProximus account - mijn producten - onderaan rechts van de pagina “mijn abonnementen opzeggen” - u komt op een formulier terecht waar u dient aan te duiden wat uw wenst op te zeggen (keuze maken en nr invullen)

 

Wat u ook kunt doen in akkoord met uw stiefdochter is het betrokken nummer op haar naam laten zetten mits voorlegging van het onderstaande document te ondertekenen door beide partijen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html

 

Succes

@debke ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat de proximus forummedewerker hiermee direct aan de slag kan als de draad hier opgenomen wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@debke Kan u het gsm-nummer ,klantnummer en de naam aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@debke Ik heb via privébericht info gevraagd als 0472xxxx78 mag opgezegd worden.Ik hoor het via deze weg wel.Groetjes,Joel

De simkaart zou ondertussen niet meer in gebruik zijn. Maar ik zou toch graag zeker zijn en het nummer laten opzeggen. Maar het nummer 0472 xx xx 78 is mijn eigen nummer. Het gaat om het nummer 0476 xx xx 06

Reputatie 7
Badge +3

@debke 

onder jullie klantennr, noch in je profiel vind ik het nr terug dat begint met 0476 en eindigt op 06

kan je het volledige nummer in je profiel zetten ? dan kijken we het na…

groeten

Tina 

Reageer