IK ZOU GRAAG EEN NIEUWE SIMKAART WILLEN BESTELLEN EN MET DE ZELFDE NUMMER GAAT DIT
IS HEEL BELANGERIJK IK GERAAK NERGENS MEER OP ZONDER DIE NUMMER
MVG
CINDY
IK ZOU GRAAG EEN NIEUWE SIMKAART WILLEN BESTELLEN EN MET DE ZELFDE NUMMER GAAT DIT
IS HEEL BELANGERIJK IK GERAAK NERGENS MEER OP ZONDER DIE NUMMER
MVG
CINDY
Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden: bv in dit geval, het betrokken nummer in kwestie ...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Maar je kunt tijdens het weekend ook bellen naar de helpdesk 080022800
In principe kunt u als eigenaar van het Proximus GSMnr X een nieuwe SIM-kaart vragen en bekomen in een Proximus center en deze nieuwe SIM onmiddellijk laten activeren zodat u nog voor u de winkel buitenstapt terug op het Proximus netwerk kunt
Uiteraard dient u zich moeten identificeren (e-id /klantnr/ GSMnr)
klopt wat hier al vermeld wordt: in een shop kan je onmiddellijk een nieuwe simkaart laten activeren
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.