Skip to main content

Ben simkaart van proximus kwijt geraakt op reis. Ben momenteel aan het reizen in NZ (10u tijdsverschil) dus niet al te simpel om proximus helpcenter te bellen. Mailadres nergens te vinden en chat kan me niet verderhelpen.

 

Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?;

  • simkaart laten blokkeren? 
  • aanvraag nieuwe simkaart digitaal (» levering eind mei)

Alvast bedankt.

 

 

reageren ze bij PX niet op +32 475 15 60 00  om je simkaart te blokkeren.

 


Dag @AnneliesN vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan? Vergeet ook je geboortedatum niet. Groetjes, Heidi


Dag @AnneliesN vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan? Vergeet ook je geboortedatum niet. Groetjes, Heidi

@HeidiE ;heb alle gegevens toegevoegd. Kan je me zo verder helpen?

 

 


@AnneliesN ik maak dossier 52403310 voor de juiste dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi


@AnneliesN 

is er iemand die je post uithaalt, zodat we de simkaart al kunnen laten ruilen?

groeten

Tina


Beste Tina,

 

ben alvast in contact met je collega om nieuwe simkaart aan te vragen.

 

alvast bedankt


Reageer