Beste,
Het lukt me niet om een nieuwe pay and go sim kaart te activeren. Kunnen jullie dit doen? Naar een proximus winkel rijden tijdens de openingsuren, dat lukt me niet.
Alvast bedankt.
Dirk
Beste,
Het lukt me niet om een nieuwe pay and go sim kaart te activeren. Kunnen jullie dit doen? Naar een proximus winkel rijden tijdens de openingsuren, dat lukt me niet.
Alvast bedankt.
Dirk
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je hiermee verder te kunnen helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals in dit geval je gsmnummer waarover je probleem gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Beste Martin,
In mijn profiel had ik al het gsm-nr en de simkaart nr ingevuld.
Groetjes,
Dirk
Dag
Dag
Beste,
Ik heb net opnieuw geprobeerd en krijg nog steeds de volgende melding.
We kunnen je informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.
OPGELET: Er is een nieuwe versie van de eID Middleware en Viewer beschikbaar. Om uw elektronische identiteitskaart probleemloos te kunnen blijven gebruiken voor online toepassingen, is het belangrijk om deze nieuwe versies te installeren.
Download software (package) Popup | eID software (belgium.be)
Voor Windows 11/10/8.1
Voor macOS 10.12 of hoger
Deze webbrowsers kan u gebruiken om aan te melden:
eID software installeren en verwijderen | eID software (belgium.be)
Beste,
Het wil maar niet lukken. Ik had de nieuwste eid software al eerder gedownload en geïnstalleerd.
Ik heb dit dan nog maar een keer opnieuw gedaan en opnieuw geprobeerd in Firefox(met plugin) en in Chrome.
Ik krijg nog steeds dezelfde fout...
Dag
zie bijlage voor de foutmelding…
Dag
Beste,
Ik heb net even geprobeerd in te loggen met mijn eid op burgerprofiel.be en dat lukt perfect.
Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest, nadat ik mijn antivirus had uitgeschakeld, maar dan lukt het activeren ook niet. Dus aan de antivirus software ligt het ook niet.
Het probleem is nu opgelost. Bedankt voor de hulp.
Beste allen, ook hier hetzelfde euvel zoals hierboven beschreven.
We gaan morgen naar een proximuswinkel en hopen dat het daar kan worden opgelost. Indien niet, stuur ik hier een nieuw bericht….
sorry voor het ongemak
De shop zal dit wel kunnen oplossen.
laat maar weten als we nog iets kunnen doen
Groeten
tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.