Vraag

Simkaart activeren lukt niet

  • 24 April 2023
  • 18 reacties
  • 807 Bekeken

Beste,

 

Het lukt me niet om een nieuwe pay and go sim kaart te activeren. Kunnen jullie dit doen? Naar een proximus winkel rijden tijdens de openingsuren, dat lukt me niet.

 

Alvast bedankt.

 

Dirk


18 reacties

@Dtysmans 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je  hiermee verder te kunnen helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals in dit geval je gsmnummer waarover je probleem gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste Martin,

 

In mijn profiel had ik al het gsm-nr en de simkaart nr ingevuld.

 

Groetjes,

 

Dirk

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dtysmans ik heb via Ticket IM12210421 om hulp gevraagd, we houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dtysmans onze IT-dienst zegt dat het zou moeten lukken, zij krijgen geen (fout)meldingen. Kun je nog eens proberen?

Beste,

 

Ik heb net opnieuw geprobeerd en krijg nog steeds de volgende melding.

 

Wij kunnen je informatie niet van het eID-platform halen

We kunnen je informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.

Reputatie 7
Badge +3

@Dtysmans 

OPGELET: Er is een nieuwe versie van de eID Middleware en Viewer beschikbaar. Om uw elektronische identiteitskaart probleemloos te kunnen blijven gebruiken voor online toepassingen, is het belangrijk om deze nieuwe versies te installeren.

Download software (package) Popup | eID software (belgium.be)

icon-windows.png

Download voor Windows

Voor Windows 11/10/8.1

icon-macos.png

Download voor Mac

Voor macOS 10.12 of hoger

icon-linux.png

Download voor Linux

 

Deze webbrowsers kan u gebruiken om aan te melden:

eID software installeren en verwijderen | eID software (belgium.be)

Beste,

 

Het wil maar niet lukken. Ik had de nieuwste eid software al eerder gedownload en geïnstalleerd.

Ik heb dit dan nog maar een keer opnieuw gedaan en opnieuw geprobeerd in Firefox(met plugin) en in Chrome.

Ik krijg nog steeds dezelfde fout...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dtysmans de collega’s van IT vragen of je een screenshot kunt bezorgen, van de desbetreffende pagina/foutmelding?

zie bijlage voor de foutmelding…

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dtysmans ontvangen, ik bezorg ze aan IT!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dtysmans lukt het je wel om toegang te krijgen tot ‘mijn burgerprofiel’ of andere sites van de overheid? 

Beste,

 

Ik heb net even geprobeerd in te loggen met mijn eid op burgerprofiel.be en dat lukt perfect.

Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest, nadat ik mijn antivirus had uitgeschakeld, maar dan lukt het activeren ook niet. Dus aan de antivirus software ligt het ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Dtysmans ik heb je een privébericht verzonden.

Reputatie 7
Badge +3

@Dtysmans dossier 52487613 is in behandeling, we houden je op de hoogte!

Het probleem is nu opgelost. Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +3

@Dtysmans Graag gedaan!

Beste allen, ook hier hetzelfde euvel zoals hierboven beschreven.

We gaan morgen naar een proximuswinkel en hopen dat het daar kan worden opgelost. Indien niet, stuur ik hier een nieuw bericht….

 

Reputatie 7
Badge +3

@ikwilmijnsimkaartregisteren 

sorry voor het ongemak

De shop zal dit wel kunnen oplossen.

laat maar weten als we nog iets kunnen doen

Groeten

tina

Reageer