Vraag

simkaart aanvragen

  • 8 May 2020
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

Mijn gsm is 24 april gestolen en heb sindsdien een nieuwe gsm gekregen. Heb al 2 keer gebeld met proximus om een nieuwe simkaart op te sturen maar hun uitleg was zeer vaag en kwam niet verder. Ik wou via dit platform een antwoord op mijn vraag of het mogelijk is om een nieuwe op te sturen en mijn oude te deactiveren.

 

groetjes

mounir hadnan


2 reacties

in afwachting dat iemand van Prox zelf je verder helpt geef ik je al deze info mee:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_stolen_phone/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/gsm-en-simkaart-blokkeren-bij-diefstal-of-verlies.html

Reputatie 7
Badge +3

@Hmounir Er werd een nieuwe simkaart opgestuurd per post. Deze ligt binnen enkele werkdagen in jouw brievenbus. Groetjes, Antonella

Reageer