Vraag

Simkaart

  • 5 June 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Beste,

Deze morgen naar een  proximus verkooppunt geweest en daar een nieuw simkaartje gekregen. Had namelijk sinds donderdagavond geen service meer. De verkoper zei dat dit een halfuurtje zou duren maar ondertussen zijn we 6u later en heb nog steeds geen netwerk. Iemand een idee hoelang dit maximum kan duren of er een ander probleem zou zijn? Heb een Huawei Psmart en abbo proximus.

Alvast bedankt. 


4 reacties

normaal zou dit ongeveer onmiddellijk moeten gebeuren, maar je bent de eerste niet die daar soms problemen mee heeft.

Heb je de smartphone al eens volledig opnieuw herstart.

hier komt niemand van Prox langs in het weekend, je zou nu nog kunnen bellen naar de helpdesk 0800 22 800

normaal zou dit ongeveer onmiddellijk moeten gebeuren, maar je bent de eerste niet die daar soms problemen mee heeft.

Heb je de smartphone al eens volledig opnieuw herstart.

hier komt niemand van Prox langs in het weekend, je zou nu nog kunnen bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Merci voor de respons. Ja heb al meerdere keren terug opgestart, simkaart terug uit gehaald enzo.. Maar verandert niet. Moet wel iedere keer pincode ingeven dus dit werkt wel. En via whatssap werkt mijn nummer wel als ik thuis op de wifi zit.

Zal dan eens bellen 😉

Reputatie 7
Badge +4

normaal zou dit ongeveer onmiddellijk moeten gebeuren, maar je bent de eerste niet die daar soms problemen mee heeft.

Heb je de smartphone al eens volledig opnieuw herstart.

hier komt niemand van Prox langs in het weekend, je zou nu nog kunnen bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Merci voor de respons. Ja heb al meerdere keren terug opgestart, simkaart terug uit gehaald enzo.. Maar verandert niet. Moet wel iedere keer pincode ingeven dus dit werkt wel. En via whatssap werkt mijn nummer wel als ik thuis op de wifi zit.

Zal dan eens bellen 😉

hi boris, is dit dan voor je in orde gekomen ?

Hallo, neen de simkaart werkt perfect, kheb deze in een andere gsm gestoken en dan werkt het. Het zal aan mijn gsm liggen, deze werkt nogtans perfect anders. Maar heb nog geen tijd gehad om langs te gaan in de winkel.. Zal deze week nog langs gaan en kijken wat ze zeggen.. Alleen heb ik daar geen aankoopbewijs meer van :/

Reageer