Skip to main content

Al 7 dagen slaagt men er niet in bij Proximus om een SIM kaart te activeren! WAANZIN!!!!!
Reeds 28 keer gebeld, 2x naar Poximus Shop (Brussel) geweest, en dit alles omwille van een nieuwe SIM-kaart (met behoud van nummer).
Vandaag opnieuw terug geweest naar de het Proximus Center te Brussel en opnieuw kunnen ze mij niet verder helpen… Het dossier staat open, is de uitleg die ik telkens krijg. 
Ondertussen al 6 dagen niet kunnen genieten van hun “diensten”, maar toch mag ik de volle pot betalen en is tot op heden het probleem nog niet van de baan…
Wel, ik heb er genoeg van - Weg met alle abonnementen en weg bij Proximus is de enigste oplossing.
Hulp moet je niet verwachten , dat is nu wel degelijk bewezen. Enkel goed om te betalen.

Dag @Pierre006 is dit intussen in orde? Gaat dit over het nummer in je profiel? Groetjes, Heidi


Heidi, laat maar zo. Het kalf is reeds verdronken. Aanvraag naar andere provider is reeds aangegaan.


@Pierre006  Spijtig is dat. Fijne dag nog.


Reageer