vorige week donderdag heb ik een nieuw simkaartje voor mijn gsm gehaald bij proximus, ik krijg echter de melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is.
ben reeds terug geweest naar proximus winkel, die vertelde mij te bellen naar support, die hebben mij verteld van een ander simkaartje te gaan halen in de winkel. met het nieuwe simkaartje heb ik het zelfde probleem.
kent iemand de oplossing voor dit probleem
ben reeds terug geweest naar proximus winkel, die vertelde mij te bellen naar support, die hebben mij verteld van een ander simkaartje te gaan halen in de winkel. met het nieuwe simkaartje heb ik het zelfde probleem.
kent iemand de oplossing voor dit probleem
Bladzijde 2 / 2
Het simkaartnummer waar je naar verwijst is momenteel nog een blanco simkaart. Deze werd dus nog niet gekoppeld aan een gsm-nummer.
Je neemt best contact op met de werkgever om dit voor jou in orde te laten maken.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.