Vraag

SIM activatie werkt niet - geen netwerk - refund

  • 14 March 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Vrijdag 11/03 eindigde het contract met mijn werkgever. Mijn abonnement is dan omgezet naar Pay&Go. Ik heb een TOP-UP toegevoegd twv 15 EUR. Mijn netwerk werkt echter niet meer, hoewel ik wel kan opladen.

Volgens MyProximus is alles echter in orde:

6Pp0AwtsZpNrbYBYQcgIZxjuRnvw1Uda5Tw7sc-ce4aNzzk5OITonptNJYtAWtXRnydtu-TwOsAPVeH1sDCxDGxAPr58gMo7a1SbQIwO9cw1_LEZsC9SwuU6sCB1MgYF2BlDfKgP

Na opzoekwerk blijkt dat mijn SIM kaart om een of ander onverklaarbare reden opnieuw geactiveerd moet worden. De opties daarvoor zijn:

  1. Via SMS => werkt niet want ik ben in het buitenland tot eind April
  2. Via de app => gaat enkel als ik admin ben en om een of andere reden ben ik dat niet. Dit proberen aan te passen geeft een foutmelding:

    kVWgsrYNNJCWLduwvbA9GDiHHSvCVhQqav-228ElByPYMqxPTY--mp5oXh8Yqcz4vCcFwGlSHurc1HttZkUHoKyBIR10ESFtUFS8GcbA7-0_AM78VwtKsEhLkZrTprjDtGK9EjOw

  3. Via eID => dat heb ik uiteraard niet bij

Een e-mail sturen naar de klantendienst is onmogelijk, de chat werkt niet, en op twitter stoppen ze gewoon met antwoorden.

In het kluwen van de website vind ik precies nog een 4e manier om te activeren: door via bancontact nog 1 EUR te betalen. Dat doe ik dan ook maar:

17VmOr4nQUthkczeY3-SYOJ5DR8tYuFbE5RShXrITu-pEXqwyRiMaQJ-q7aKHaUwf21znGLWNLNIMJBb8w64R2XiwNmZzCpnbv94mDBxYFQ9Hn1QwcKjkSkYYV2G2EWLkRupwXZ4

 

Nu zie ik dat mijn credit bedrag inderdaad 16 EUR al bedraagt:

Maar nog steeds geen netwerk.

 

Gevraagde oplossing:

  • Ofwel activeer mijn SIM kaart, ik heb ze begod al minstens 7j
  • Ofwel betaal mijn geld terug, dat ik nu niet kan gebruiken

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Chapoi dossier 50372252 is opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder informeren! Groetjes, Heidi

Reageer