Vraag

schrappen product uit bundel

  • 3 December 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Beste

via ELK kanaal gelinkt aan jullie nr heb ik geprobeerd om jullie te bereiken, helaas onmogelijk. Zelfs niet als ik letterlijk 60min aan de lijn blijf.

Er is een bepaald product dat ik wil schrappen, maar onmogelijk via myproximus. ik heb al alles opgezocht op jullie website maar helaas de opties die beschreven staan lijken in mijn account onmogelijk toepasbaar om het product uit mijn bundel te krijgen.

kunnen jullie aub het abonnement van de gsm schrappen uit mijn bundel.

 

dank

kathleen


2 reacties

Lukt het dan niet via http://myproximus.be   > producten > naar onder scrollen > abonnement opzeggen > bepaald product > enz.…

Als het niet lukt kunnen de PX medewerkers dit maandag voor u verder in orde brengen.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.  Meldt dit hier als het gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen maandag.  

Reputatie 7
Badge +3

@utopia123 

Beste,

als we het abonnement schrappen/opzeggen, is het nummer volledig opgezegd en nergens meer bruikbaar.

Dus even bevestigen: gaat het om een opzeg van een gsm abonnement? of wil je dat het nummer nog bruikbaar is bij een andere operator?

dan dient deze de aanvraag bij ons te doen voor overname.

Kan je je forumprofiel aanvullen én het betrokken gsm nr vermelden?

Ter info:  Forum Profiel = klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

groeten

Tina

Reageer