Beantwoord

samsung S23 pro besteld

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Beste

Ik heb 5 maart een gsm gekocht maar heb deze nog niet ontvangen. Ik heb telefoonisch contact gehad met de helpdesk, deze gingen het doorsturen naar hogerop. Op de dag van vandaag heb ik hier nog niets van gehoord. 

Het geld is wel van mijn rekening en heb een bevestigingsmail ontvangen. Wanneer mag ik mijn gsm ontvangen?

 

icon

Beste antwoord door tina.b 28 March 2023, 10:03

Bekijk origineel

4 reacties

@StijnOtten 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@StijnOtten 

er is hiervoor een dossier lopende en onze collega zoekt uit wat er fout loopt.

Ze houdt je op de hoogte.

Excuses voor de vertraging

groeten

Tina

Ja, dat is mij aan de telefoon ook verteld geweest, maar is het normaal dat ik daar al 3 weken niets meer van gehoord heb? Ik heb de telefoon bijna een maand geleden besteld...

Reputatie 7
Badge +3

@StijnOtten 

nee, hier is iets fout gelopen.  bij de meeste bestellingen is de gsm (indien in voorraad) toch binnen de week onderweg.

ik vraag collega nog eens voor update

Excuses

Groeten

Tina

Reageer