Vraag

Samsung s22 ultra problem

  • 17 March 2022
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

 Hallo... best.. ik heb problem Met me gsm 3 dagen  was me gsm weg ... naar 3 dag heb ik me gsm gevonden, ik heb open gedan maar was niet goed batary problem plus musik lustaren was niet goed een praten me anderen parson moelijk om te  begrijpen dus de gsm heb problem.... aub ik wiel graag klchtan indenen, da me gsm niet corekt werken doen ... een de post man heb me gsm niet naar me address gebracht , me gsm was 3 tagen weg...ik was bos ik dacht daat me gsm weg was ..ik heb me gsm naar proximus gebracht een ik moed 3 weken warten op me gsm . Maar ik heb geen andere gsm gekrigen ,en de persoon de daar was am werken was niet lief.. ik heb nu geen gsm een moed doch noch petalen... aub help graag klachten indienen dank u .. graag Info ... ajdin bobi


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@24.9.1977  Als ik het goed begrijp, heb je jouw gsm-toestel binnengebracht in de shop ter herstelling en heb je geen vervangtoestel meegekregen. Wij kunnen dit via hier niet nakijken, maar mogelijk was er op dat moment in de shop geen vervangtoestel ter beschikking. Je gaat best terug naar de shop om te vragen naar de beschikbaarheid van een vervangtoestel en de status van je reparatie te weten te komen. Groetjes, Antonella

Reageer