Beantwoord

SAMSUNG S20 NOTE 5G

  • 26 January 2021
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 70 reacties

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.

icon

Beste antwoord door Daniel_0139 17 February 2021, 16:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

heb je al bij samsung zelf ten rade geweest, support of forum ….

Reputatie 2
Badge

neen, ik ben het grondig beu, zo een duur toestel en   niemand  weet raad

je moet normaal  de volume knop omlaag drukken en ander toets aan de zijkant indrukken maar dat doet hij niet , gewoon de accu laten leeg lopen  , en opladen

 

Reputatie 7
Badge +4

@MADI Je kan hiervoor best ten rade gaan bij Samsung zelf of in de winkel waar u het toestel kocht. Dit heeft te maken met het toestel zelf, en niet met het abonnement dat Proximus verzorgt. 

Reputatie 1
Badge

@MADI ,

Ook niet via de “schakelaar” dewelke je te zien krijgt al de statusbalk volledig “opentrekt” (aan de bovenkant van het scherm naar beneden swipen , en dan nog eens naar beneden swipen) ?

 

Reputatie 2
Badge

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.


Dit is inderdaad een zeer goed antwoord bedankt

ik ben geholpen