Vraag

s22 ultra

  • 2 March 2022
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Heeft er iemand ook een probleem gehad met de pre order ?
Uiteindelijk krijg ik te horen dat er juist niks is gepre ordered bij mij. 
en dit na 3 weken heen en weer communicatie met proximus.
als er geen stock voor 10 maart is ga ik toch na 6 jaar na orange want de promo van samsung wil ik toch niet missen .


2 reacties

in afwachting van een reactie van proximus hier al enkele berichten van anderen hieromtrent:

S22 Ultra | Proximus Forum

 

Reputatie 7
Badge +3

@karimha 

het spijt me: we zijn afhankelijk van de leveringen van Samsung zelf

Wereldwijd zijn er problemen met het leveren, niet alleen naar proximus toe.

wij staan in contact met Samsung om het meest geschikte commerciële gebaar te vinden indien het pre-orderen niet gelukt is.

ik veronderstel dat je wens om een pre order in te dienen wel ergens staat genoteerd met je klantgegevens?

groeten

Tina

 

Reageer