Skip to main content

Telkens ik in het buitenland ben, werkt mobiele data niet. Wat zijn de juiste instellingen?

mss moet het nog geactiveerd worden voor je door Proximus zelf al heb je roaming ingesteld op je toestel.

Dinsdag komen de Prox medewerkers terug langs en als het dringend is dan bellen op gratis nummer 0800 22 800 of via 6000 (+32 475 15 60 00 vanuit buitenland)

 


FYI FAQ

Instellingen om te surfen via 5G, 4G of 3G | Proximus

&

roaming data moet actief staan op uw toestel (indien dit het geval is, is er waarschijnlijk een aanpassing settings langs de kant van het Proximus netwerk nodig

→ 0800 22800 technische ondersteuning (tot 22h)


TBI: ‘t zal wel zijn zoals in de meeste gevallen hier te lezen valt dat er aan Prox zijn kant een instelling voor roaming moet gebeuren, enfin ondertussen kan TS voor alle zekerheid toch zijn instellingen op zijn toestel natrekken. 


Reageer