Vraag

rinkel bel tijd *zonder* voicemail aanpassen

  • 14 December 2023
  • 0 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1


 Op dit forum vindt men hoe rinkel bel tijd aan te passen alvorens naar voicemail over te schakelen. Ik heb opzettelijk voicemail afgezet. Mijn nummer dient als een van de SOS nummers welke door een vriend zijn horloge al dan niet automatisch gebeld worden in geval van bepaalde gezondheid problemen of bepaalde (onge)vallen. Als men niet opneemt wordt volgend nummer in de SOS lijst gebeld, maar als voicemail aan staat gebeurt dit niet. Nu, het duurt, denk ik (tijd verloopt traag tijdens wachten), zo'n twee minuten alvorens het rinkelen stopt en een bericht van de operator (Proximus dus) meldt dat op het gebelde nummer niet gereageerd wordt met de raad later eens opnieuw te proberen. Het volgende nummer in de SOS lijst wordt dan correct gebeld door de horloge (die, toevallig, maar niet ter zake doend, denk ik toch, ook een Proximus abonnement heeft). Maar ik zou dus die rinkel bel tijd zonder voicemail ook willen aanpassen (verkorten). Die is duidelijk veel langer dan de default met voicemail. Weet iemand hoe? Of is het, omgekeerd, misschien een instelling voor de beller niet voor de gebelde?


0 reacties

Geen reactie

Reageer