Skip to main content

GEACHTE,

NA 2 WEKEN TE WILLEN UITWIJZEN BIJ U CUSTOMER SERVICE IN DE MYPROXIMUS APP, IN MESSENGER EN BIJ UW TELEFONISCHE KLANTENDIENST BEN IK ER NOG STEEDS NIET ACHTER GEKOMEN WANNEER IK MIJN 150 EUR AANBETALING TERUG KRIJG.  VOOR KL NR 20684078, .. Bestelling geannuleerd wegens achterstallige betaling. Tot nog toe GEEN teruggave van aanbetaling. Ik word genegeerd.. de telefoon word ingehaakt.. of gewisseld tussen talloze niets voor mij betekende collegas.. bizz flex adviseurs.. of zo gezegde financiële diensten. DIE MIJ DURVEN VOORSPELLEN DAT IK OP BASIS VAN MIJN ACHTERSTALLIGE BETALING MIJN GELD NIET TERUG KRIJG... IK 10 DAGEN MOET WACHTEN OF EENS 5.. Laat MIJ UW SERVICE EENS SCOREN... Dan bent u mijn formele waardige houding NIET WAARD. Uw klantenservice is een CIRCUS EN IK BEN WEINIG GEAMUSEERD ALS DEELNEMER EN TOESCHOUWER. Als u niet sluitend kunt aangeven wat met mijn centen is gebeurd of staat te gebeuren. Dan dwing ik u, juridisch om mijn vraag te antwoorden! Want mijn geduld raakt op, en ik wens alle recht uit te buiten aan te duiden dat voor mijn zaak UW KLANTENDIENST NIET NAAR BEHOREN FUNCTIONEERD!!! 0479372621. OF kevin.soulliaert@gmail.com EN SNEL!

 

Dag @K.S ik heb onze financiële dienst om nazicht gevraagd, zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi


@K.S ik heb net bericht gehad, de terugbetaling van 149 EUR werd vandaag uitgevoerd!


Ik wacht even af voor ik juich.. na terugbetaling gaan ook mijn vervelende topics eruit.. Bedankt Heidie,.. tot nu toe bereikte je het meest sluitende antw.

Bedankt voor uw proffesionele bijstand.

Graag tot wat later.

KEVIN SOULLIAERT.


Reageer