Vraag

registreren van pre paid kaart lukt gewoon niet.

  • 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Waarom lukt het mij niet om een pre paid gsm nummer te registreren op mijn naam?

 

mijn eid reader werkt, ik kan deze op andere websites gewoon gebruiken, ik kan er in loggen etc etc. 

 

ik heb 4 keer opnieuw de software gedownload en hij vraagt ook mijn pin code en dat werkt allemaal. maar ik blijf dezelfde fout krijgen. 

 

 

contacteer support, maar als ik dat doe dan krijg ik gewoon aan de lijn te horen dat er niet kan geholpen worden en dat je langs de shop moet gaan. ik heb dit net ONLINE besteld om niet langs de shop te moeten gaan.

 

ow ja, ik heb twee gsm’s op proximus in abonnement. maar omdat deze op de zaak staan kan ik daar ook niets mee doen. dus waarom werkt dit niet als mijn eid reader duidelijk wel werkt. kan iemand er voor zorgen dat dit online in orde komt zonder dat ik hier voor moet beginnen rondrijden.

 


2 reacties

mss toch eens met ander browser proberen of browsen incognito (CTRL + SHIFT + N)  

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: voor elke P&G moet je een apart MyProximus account aanmaken.

lukt het ook niet zo: 

Via sms

Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:

  1. Het woord 'IDENT' in hoofdletters
  2. Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren

Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een privé gsm-nummer van Proximus!

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof1978 

is het ondertussen gelukt?

ikzelf ervaar ook regelmatig problemen met e_ID en moet zoeken naar andere browsers waar het dan plots wel lukt.…

groeten

Tina

 

 

Reageer