Vraag

registratie pay en go

  • 17 August 2022
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Vandaag heb ik mijn nieuwe pay en go kaart gekregen voor mijn dochter. Registreren lukt echter niet. Ondertussen. Al iemand aan de lijn gehad die zei dat ik 5 euro moest bijstorten (wat ik gedaan heb) met de belofte dat het in orde zou komen. Helaas... 

Kan iemand dit voor mij oplossen?


8 reacties

lukt het ook niet op volgende manier 

Via sms

Stuur met je privé gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met:

  1. Het woord 'IDENT' (in hoofdletters)
  2. Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren, telkens gescheiden door een spatie.

Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456'

cfr Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

Nee, wij hebben geen proximus nummer.

Ook niet via identiteitskaart en lezer.

Ondertussen dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u dan enkel de betrokken Pay&Go kunt laten registreren in een Proximus center (vermoedelijk onder uw naam indien u dochter minderjarig is)

 

P.S.

In het verleden heb ik (soms) zelf meermaals via e-id moeten proberen opdat het uiteindelijk zou lukken

Eventueel ook browser cache/historiek wissen en/of met andere browsers (edge, firefox, chrome,...) proberen

Ja, dat is blijkbaar enige optie. Jammer dat dit niet vermeld wordt op de site en zeer jammer dat ze ons nogmaals, met misleidende info, 5 euro hebben laten bijstorten. En als ik vraag waar ik een klacht kan indienen, antwoord de helpdesk plots niet meer... Ik weet in ieder geval genoeg, nooit meer proximus voor mij.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Al iemand aan de lijn gehad die zei dat ik 5 euro moest bijstorten (wat ik gedaan heb) met de belofte dat het in orde zou komen

 

Dit kon tot x maanden geleden (via bancontact voor een periode van 18 maand en dan te hernieuwen)

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

 

In principe mag inderdaad verwacht worden dat een Proximus medewerker (call center) zulks zou weten

@Cindy callewaert Dat zullen ze ook wel rechtzetten morgen

Als je via de browser probeert dan best als volgt proberen

door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan de betrokken link invoeren en alle cookies aanvaarden
 

 

Reageer