Skip to main content

Beste,

 

Nu al bijna 3 weken bezig om mijn mobiele nummers over te zetten naar een andere provider.

Daar loopt het iedere keer mis omdat ze bij jullie niet meer actief staan, nochtans bellen mijn vriendin en ikzelf nog altijd met onze proximus simkaart. Zou het mogelijk zijn om deze terug actief te plaatsen zodat ze kunnen overgenomen worden. De telefoonnummers alsook mijn klantennummer staan in mijn profielgegevens.

 

Mvg Matthias.

@Matthias Declercq 

ik laat het nakijken

groeten

Tina


@tina.b 

Hebben jullie al het probleem kunnen bekijken?

Mvg Matthias.


Dag @Matthias Declercq ik heb je verzoek onder dossiernummer 52347875 doorgegeven aan de juiste dienst, zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi


Ok dank u wel 


 

Hier nog altijd geen verdere info gekregen.

Gsm nummers nog altijd niet actief.

 

 


@Matthias Declercq

we hebben gezien dat er achterliggend idd een fout is gebeurd in de systemen

We gaan de nummers heractiveren, een collega is ermee bezig. 

excuses

groeten

Tina


@Matthias Declercq 

orders voor heractivatie lopen en zouden snel in orde moeten zijn

zo gauw de nummers terug werken kunnen ze overgenomen worden

groeten

Tina


Nummers zijn inderdaad terug actief, waarvoor dank.


Reageer