Vraag

Reactie op klacht van 1/4

  • 12 April 2021
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Goedemorgen. Ik zou op vrijdag 12/4 gebeld moeten worden i.v.m. mijn klacht nr 47885792 van 1/4. Niemand heeft mij gecontracteerd en ik zie dat bestelling is afgesloten dus er al iets gebeurd is. Maar status van bestellingen kan ik niet nakijken op MyProximus. Ik wil graag weten of ik de gsm op tijd krijg: ik kan maar tot 18/4 mijn aankoop registreren bij Samsung om van door u gereclameerde cash back van 100€ te kunnen genieten. Ik heb de gsm op 27/3 besteld en 100€ ervoor betaald en op uw site staat dat de levering binnen 2 dagen…. 


7 reacties

 

Vandaag 12/4:

* Chat: niemand antwoordt

* Messenger: niemand antwoordt

* Forum: geen antwoord

* Stuur e-mail: geen mogelijkheid

* "Bel mij" optie: een man belt en zei dat hij mij gaat verbinden met zijn collega: bijna 1u naar liedjes te luisteren... hebben jullie daar misschien een "NEGEREN" knop?

 

Zojuist, 12/4 om 11u24:

 

Jullie vriendelijke collega heeft de chat beëindigt zonder te antworden (Covid-19 thuiswerken):

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MAD SIGI er is een tussenkomt nodig van onze IT-dienst (ticket IM11281565). We doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen. De dossierbeheerder zal je verder op de hoogte houden.Groetjes, Heidi

Bedankt! Er is vandaag weer een besteling aangemaakt. Niemand heeft mij gecontacteerd i.v.m. het resultaat van mijn klacht. Ik heb een SMS berichtje en mails ontvangen dat er een bestelling aangemaakt is en ik de datum van levering moet kiezen. Ik heb op de link geklikt maar ik kon geen datum kiezen. Status: klaar maken. Na rond 2 uur tijd heb ik een mail gekregen met bevestiging dat de verwachte leveringsdatum 19/4 is! Dat is weer geen 2 dagen levertijd en ik kan maar tot 18/4 mij registreren bij Proximus om 100€ cash back te ontvangen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MAD SIGI we konden geen vroegere leveringsdatum kiezen, maar zullen uiteraard de cashback promo opvolgen via Samsung of dit intern oplossen. Groetjes, Heidi

Reageer