Vorige week donderdag 17/12 ben ik mijn gsm met Proximus simkaart kwijt gespeeld.
Zoals via de website te raadplegen is heb ik eerst telefonisch mijn simkaart laten blokkeren om dan een nieuwe simkaart te gaan halen in de Proximus winkel in Wilrijk. Daar toegekomen bleek mijn nummer niet terug te vinden te zijn. De medewerksters zei dat er een technische storing was en heeft me dan een nieuwe simkaart meegegeven met de belofte dat ze doorheen de dag ging blijven proberen het nummer terug te activeren.
Op zaterdag had ik nog steeds niets gehoord en was het nummer nog niet actief dus heb ik nog eens contact opgenomen waarop ze zeiden dat ik de helpdesk moest contacteren.
Zo gezegd zo gedaan, heel het verhaal gedaan aan de Proximus medewerker (die ook mijn nummer of naam niet kon terugvinden in het systeem) hierop heb ik een ticketnummer (IM11067468) gekregen met de belofte dat ze mij maandag gingen opbellen.
Vandaag woensdag nog steeds geen uitleg gekregen dus ik bel terug naar de klantendienst. Daar weten ze mij te zeggen dat ze met het ticketnummer niets kunnen doen omdat dit enkel kan geopend worden door de persoon die het heeft aangemaakt??? Tot op heden heb ik dus geen telefoonnummer, geen uitleg en geen perspectief. Het enige wat de medewerksters vandaag kon vertellen is dat ik moest wachten tot ze mij gingen contacteren ivm het ticketnummer…
Proximus, gelieve dit asap te behandelen!
Ik heb meerdere financiële apps die beschermd zijn met een tweestapeverificatie, zolang dit niet in orde is mis ik allerlei financiële transacties. Het is dus zeer dringend!