Beantwoord

proximus mail

  • 12 December 2023
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Geachte

Heb hier dekking gekregen naar 5g en ben sinds gisteren via instellingen  en compatibel toestel overgeschakeld .

Is vlot verlopen qua surfen maar bij Proximus Mail krijg ik al 3 maal

"Sessie verlopen" en moet ik terug volledig inloggen.

???

 

 

 

icon

Beste antwoord door Pat52 14 December 2023, 18:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge

Op 13/12 terug zelfde probleem sinds 5G

op Proximus Mail

Sessie verlopen 

Terug 3x moeten nloggen

En cirkels die ronddraaien.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hier exact hetzelfde via wifi werkt de mobiele app niet.

Via de gmail app geen probleem.

Reputatie 4
Badge +2

Alles werkt terug normaal.

Reputatie 7
Badge +5

@germain_01 Is dit via onze Proximus mail app? 

Reputatie 2
Badge

Ja via de app proximus mail.

Rondjes draaien soms. Sessie verlopen. Terug inloggen.

Heb al terug app verwijderd , terug geïnstalleerd  ingelogd maar heeft rare kuren!

Doe het nu via webmail!

 

Reputatie 7
Badge +3

 Idem bij mij.  Is al een paar dagen bezig dit probleem met de Proximus Mail App . Reageert traag en wanneer je van netwerk veranderd Wi-Fi, naar mobiel moet je opnieuw inloggen ( sessie verlopen). Ook switchen van mailbox gaat niet ,witte draaiende cirkel en blijft hangen. Na afsluiten en heropstarten van de App start deze dan op met de andere mailbox. Het probleem zit echt in de Proximus Mail App die blijkbaar moeilijk kan verbinden met het Proximus netwerk. 

Reputatie 2
Badge

Probleem blijft duren.

Nu wat minder. Nog maar 2 keer moeten inloggen vandaag

Reageer