Skip to main content

Beste,

sinds enkele dagen heb ik een heel slechte of zelfs geen mobile date verbinding.

Kan dit eens bekeken worden?

 

met vriendelijke groeten,

@daan3600 

we kijken dit even na voor jou, je mag je GSMnr. nog even toevoegen op je profiel.

De hinder op je mobiele verbinding, heb je die overal of enkel op één adres?

Hebben andere Proximusgebruikers (kennissen, vrienden) dit ook?

Heb je je GSM al eens uitgezet en de simkaart uit het toestel genomen?

 

Groeten

Geert


Dag Geert,

ik heb deze problemen overal, wij hebben een mobile flex pakket en mijn vriendin heeft wel een goede verbinding.

ik heb het toestel al eens opnieuw opgestart alsook de sim kaart in een andere gsm gestoken en ook hier een slechte verbinding.

 

met vriendelijke groeten,


zou kunnen dat je de simkaart zal moeten laten omruilen in een Prox shop maar we zulle horen wat de Prox forummedewerkers zeggen van zodra ze hier de draad opnemen...


@daan3600 

Aangezien je de slechte verbinding op meerdere toestellen hebt en je vriendin hiermee geen problemen heeft lijkt het inderdaad zoals @Martin zegt het aan de simkaart te liggen.

Een nieuwe simkaart kan je gratis bekomen in één van onze Proximus winkels 

 

Groeten

Geert


Reageer