Beantwoord

Probleem mobiel internet

  • 18 November 2022
  • 7 reacties
  • 275 Bekeken

Beste,

 

reeds meerdere dagen heb ik problemen met het mobiel internet op mijn GSM.

Vandaag heb ik zelf heel de dag geen verbinding.

Ik heb reeds meerdere dingen geprobeerd om dit op te lossen, maar niets lijkt te helpen.

 

Zonet probeerde ik telefonisch contact op te nemen hierover, maar na 10 min wachten wordt de telefoonverbinding gewoon verbroken van jullie kant.

 

Ik zou hier graag een oplossing voor vinden.

 

Met vriendelijke groeten,

Els

icon

Beste antwoord door Joel M 18 November 2022, 16:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Els DC Kan u het gsm-nummer aanvullen op uw profile.Kan u voor de rest met de gsm bellen en sms versturen als ontvangen.Als u de simkaart in een ander toestel steekt werkt het dan wel.Groetjes,Joel

Is dat op alle plaatsen of alleen op bepaalde plaats. Kun je de simkaart soms in een ander toestel steken om te ondervinden of het probleem zich dan ook voordoet, of een kruistest uw sim in ander toestel en sim van ander toestel in uw toestel.

@Joel M geen probleem met bellen en sms'en. Een andere gsm haalt niets uit. Is soms maar een uurtje en soms duurt het 3 à 4 u. Ook steeds op andere plaatsen.

Gsm nummer is aangevuld.

Heeft je gsm recent een update gedaan? 

Ik heb sinds de laatste Android update op Samsung S21 ook problemen.

@Steven86 ik dacht inderdaad dat er een update is geweest een paar dagen geleden, hier ook Samsung S21(plus)

In eerste instantie waren bij zowel bij als bij mijn vriendin de mobiele internet instellingen “kapot” na de update naar Android 13 op deze Samsungs.


Na deze terug op internet.proximus.be in te stellen leek het opgelost maar gisteren hadden we onderweg plots geen internet meer. Beetje later werkte het bij mij wel maar bij haar niet meer en even later terug voor iedereen.

Of het nu te maken heeft met het type smartphone en bepaalde bug in Android of het niet volledig correct zijn van de proximus APN instellingen daar ben ik nog niet uit dus. 

Reageer