Skip to main content

Beste,

Sinds een week kunnen zowel mijn zoon als ik  niet meer bellen met onze gsm en ook geen telefoons ontvangen. Smsen en Whatsappen lukt nog wel. 

Graag reactie, 

Katleen van Aerschot

 

@katleenvanaerschot 

Het is beter van nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.


@katleenvanaerschot zoals Martin vermeld had, kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forum profiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens nakijken.

Als u of uw zoon probeert te bellen, krijg u een foutmelding of special toon te horen? Ook enig idee of de personen die u proberen te contacteren wat zij te horen krijgen?


Reageer