ik ben al 3x geidentificeerd, twee keer in een proximus shop, éénmaal via sms via ander nummer, maar kan nog steeds niet bellen of smsen ondanks bevestiging van geslaagde identificatie
Hoe is dit op te lossen?
ik ben al 3x geidentificeerd, twee keer in een proximus shop, éénmaal via sms via ander nummer, maar kan nog steeds niet bellen of smsen ondanks bevestiging van geslaagde identificatie
Hoe is dit op te lossen?
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)
Ik begrijp dat het over een P&G+ nr gaat met een geslaagde identificatie (en met een belkrediet , correct?
Vermeld in uw forum login profiel in een vrij veld (ticket) en het betrokken P&G+ nr en het betrokken SIMkaart nr (13 cijfers) zodat Proximus medewerkers een analyse kunnen uitvoeren en een (mogelijke) oplossing kunnenaanbieden
Succes
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.