Skip to main content

ik ben al 3x geidentificeerd, twee keer in een proximus shop, éénmaal via sms via ander nummer, maar kan nog steeds niet bellen of smsen ondanks bevestiging van geslaagde identificatie

Hoe is dit op te lossen?

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Ik begrijp dat het over een P&G+ nr gaat met een geslaagde identificatie (en met een belkrediet 😵, correct?

Vermeld in uw forum login profiel in een vrij veld (ticket) en het betrokken P&G+ nr en het betrokken SIMkaart nr (13 cijfers) zodat Proximus medewerkers een analyse kunnen uitvoeren en een (mogelijke) oplossing kunnenaanbieden

Succes

 

 


@gertd  Mijn excuses voor de laattijdige reactie. Kan je het betrokken gsm nummer even invullen in jouw profiel? Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


Reageer